Sol inne, sol i sinne

Jag är helt frälst!
Solsidan är sveriges bästa serie någonsin (serien gick på tv4 i våras), fick låna boxen från första säsongen av Sofia häromdagen och jag kollade igenom alla avsnitt på mindre än ett dygn!
Och nu vill jag bara se mera! Lär väl inte dröja allt för länge för inspelningen är tydligen i full gång. Mia Skäringer är min nya idol, och måste köpa hennes nya bok: "dyngkåt och hur helig som helst" Har ni inte sett solsidan, spring och köp boxen!

Förresten sjukt fint väder vi haft idag, riktig sommarvärme!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har boken om du vill låna den med!

2010-09-14 @ 15:28:12
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Emma

Heeeje!=)

Har jag totalt missat din blogg? Och inlägg från Isas dop och allt, va kul! Och va duktig du är som började innan Leon föddes. Du är liksom med från start! Kul att du gillade mitt inlägg... Det är lite hysteriskt det där med babysim... haha!

2010-09-14 @ 23:19:44
URL: http://virrevarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0