Tiden går så fort, för fort....

Idag har JAG (Leon) hunnit bli 2 månader och mamma säger att jag växer så att det knakar.
Jag tycker själv att jag blivit en riktig stilig liten grabb.
Mamma och pappa tycker väldigt mycket om mitt hår, och efter badet igår innan vi skulle på kräftkalas fönade pappa min kalufs! Det tyckte jag var skönt.
Sen jag kom ut har jag hunnit varit med på mycket, bl.a 2 kräftkalas, mammas 25 års kalas, barnkalas, IKEA, tjejkväll, hälsat på mammas jobb, och sen har jag varit med mamma in ut från vårdcentraler och sjukhus otaliga gånger. Fullt upp alltså... Sen har många vänner kommit och gett mig massa fina presenter utan att jag behövt göra nånting, det kan jag vänja mig med! ;)
Andra saker jag gillar är: torktumlaren, dammsugaren, åka bil, bada, läsa bok, mormor & morfar och farmor & farfar.
Nu blev jag så trött efter maten så nu får mamma fortsätta.
Kram Leon

Idag är Leon 2 mån! Kan ni fatta 2 mån? Här har man gått i 9 månader och även lite till... (trodde nästan inte att det skulle komma ut någon bebis).
 Och sen kommer han med buller och bång och med håret åt alla håll, och man bara älskar honom från första stund! Alla säger att ta vara på tiden och man säger ja ja ja, och så plötsligt har tiden runnit iväg. Vad gjorde man innan man fick barn?
Jag hinner aldrig städa men vad gör det när det imorgon är lika grusigt... Man får prioritera vad som verkligen är viktigt och dammsuga är INTE det.

Ta vara på varandra!
/Josefin




Pappa och jag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Otroligt söt liten kille ni fått Josefin!



H/Emma

2010-09-05 @ 22:28:02
Postat av: Bettan

Vilken liten trollunge! Är inte ens säker på att jag gratulerat till underverket! Grattis igen isåfall!



Kram Elisabeth

2010-09-09 @ 21:17:12
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0