jobbhelg avklarad

Måndag och 18 timmars jobbhelg avklarad, känns bra att nu vara ledig i nästan 3 veckor!!
Lördagen gick hyfsat bra trots att jag hade världens förkylning och såg ut som rudolf med röda mulen men jag orkade stöna mig igenom lördag och söndag mycket tack vare alvedon, bisolvon och en toapappers rulle! :)
 Idag känner jag mig jättepigg faktiskt, Leon är fortfarande väldigt snorig och har fått en jobbig hosta men märker att han är mycket piggare. Efter att ha tillbringat helgen på jobbet, uppskattar man verkligen dagarna hemma ännu mer så ska försöka njuta och hitta på så mycket roligt med den tiden som är kvar.
Peter frågade igår om jag inte skulle jobba ännu mer helg än var tredje för han tyckte det var så kul att tillbringa helgen med Leon och ha det största ansvaret! Det tyckte jag var väldigt roligt att höra, om han nu inte menade: Att vara ifrån dig! Men det tror jag inte. Kan vara väldigt skönt att få egen tid med Leon och samma sak att ha egen tid för sig själv som jag har haft på jobbet. Konstig tanke att man skulle behöva jobba för att få egen tid... Gå på toa ifred, äta ifred, shoppa osv. men man får lite andra perspektiv när man är plötsligt har en annan person man sätter i första hand. 
 Idag ska jag inte göra många knop, bara ett besök på bvc inbokat.
Så nu folkens tar jag helga!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0