Alla kan inte va bra på allt men alla kan vara bra på något...

Jag är bra på många saker men att beskylla mig för att kunna baka det är att gå för långt!!
Jag har alltid trott att har man bara de dyra redskapen, ja då kan man baka hur bra som helst. Nu börjar jag inse att det spelar ingen roll hur bra och dyra saker man har för baket blir varken roligare eller bättre för det.
Bakade lussebullar för sisådär 2 år sen och det tyckte jag var sååå jobbigt så den julen var en bakmaskin högst på min önskelista och även om jag inte fick den värsta av dom alla fick jag iaf en hyfsat dyr bakmaskin av mina snälla föräldrar. Den har jag brukat 1 gång(!) och så idag, när jag kom på att jag skulle baka chokladsemlor för att pappa fyller år och vi ska på kalas imorgon och tänkte överraska med nåt gott!
 
Det resulterade i dessa fina bullar som mer ser ut som högar av bajs än goda semlor!


 
Hoppas med denna bild kunna glädja någon som kanske har haft en tråkig dag på jobbet?
Varsågoda och njut av bagaren på storgatan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0