Centerfest!

I lördags var det fest för alla anställda på köpcentret och Cubus gänget skulle såklart dit och röja!
Började kvällen hos Magda och sen fortsatte vi till Thon hotell för asiatisk buffé och sedan uppträdande av "Gris nils" (som sjöng och spelade betydligt bättre än han var att berätta snusk historier.) Sen var det disco med dj Froggy, herregud vad detta låter bonnigt men är man i charlottenberg så är man! Har de senaste gångerna haft som roligast när jag varit ute där, här är alla "tjenis" med alla och man kan va precis som man är. Lite tokig alltså :) Dansade och sjöng hela kvällen och jag hade jättekul!
Blev nog tillslut lite för mycket av det goda, men har man inte druckit en droppe på 1,5 år tål man inte lika mycket som förr... Maddes brorsa Tommy kom och hämtade oss när kvällen var slut och då skulle ju såklart jag och Madde "poppa" i bilen som 2 fjortonåriga tjejer (stackars tommy) så jag kom väl i sängs när klockan var runt halv 5 på söndag morgon. Leon vaknade halv 6 och ja ni förstår att det inte blev så mycket sömn den natten. Var ju inte direkt jättepigg på söndagen så nu tar det nog ett tag innan "mamman" går ut och festar igen! Men tack alla inblandade för en toppen kväll!

Partydrottning för en kväll!


En mycket suddig bild på cubus gänget (minus magda och jessica)



Skönt att komma tillbaka till småbarnslivet med mitt lilla busfrö!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0