Dykning=check!

Idag är det tisdag IGEN (snacka om att tiden går fort) och jag och Leon har varit på babysim.
Han tycker om halvtimmen på badhuset mycket mer än vad jag gör. Jag kan bli helt svimfärdig och får huvudvärk när jag varit där inne i värmen ett tag och efteråt är jag helt slut. Pratade med en annan tjej om det och det var samma sak med henne, konstigt men det måste väl ha med värmen att göra.
Men huvudsaken är väl att barnen tycker det är kul, fast idag "råkade" jag nästan dränka honom.
Vi skulle försöka ha dom på rygg och släppa taget under rumpan och bara stödja i nacken så att de flöt. Men rätt som det var snurrade Leon runt och jag var inte beredd så jag tappade greppet på honom och Leon hamnade under vatten! Jäklar vad rädd jag hann att bli, men Leon bara hostade och var en lika glad skit som vanligt! Kan ju säga att vi tränat på att dyka idag, nästa gång blir det från simbassängs kanten och nästa gång efter det blir det trampolinen... :)
Annars var han inte riktigt på hugget idag. Han skulle helst leka med alla roliga leksaker, tror han var lite för trött för att plaska omkring. Gick och la honom när vi kom hem och han sover fortfarande efter 2 timmar och det är nästan rekord "mitt på dagen lur"
Imorgon ska vi iväg på 7 mån koll och se om han kanske spräckt 10 kilos sträcket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0