Tjejträff med våra "grabbar"

Idag har jag, Leon och Sofia varit och hälsat på hos Emma och lille Isidor. Han växer så det knakar och han hade blivit riktigt stark i nacken och följde med bra i blicken. Tyckte han hade utvecklats jätte mycket på 1,5 v sen jag såg honom sist. Jag har redan glömt bort att Leon varit så liten men med tanke på att man fött dom är dom inte längre så värst små...! 
Isidor var inte riktigt på sitt bästa humör idag, men vem har bra dagar jämt?? Jag har iaf inte det!
Det var jättetrevligt med en liten "mamma träff" och jag tror allt Sofia blir lite bebissjuk ;) 
(Eller har jag fel sofia?)

Isidor här 1 vecka gammal:




Vi var ju även på Bvc igår och Leon hade inte alls spräckt 10 kilos sträcket så som jag trodde, han hade inte ens spräckt 9 kilos sträcket. Han vägde 8770 gram och var 72,5 cm lång. Och hade då bara gått upp 200 gram på en månad så det måste vara jag som blir svagare och svagare för jag tycker han väger mycket mer nu än vad han gjorde för några veckor sen.
Men han låg iaf fint i kurvan ändå, han kan ju inte gå upp så mycket i vikt när han springer runt i gåstolen hela dagarna!





 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skulle inte tacka nej till en egen liten Leon eller Isidor nej!

2011-02-17 @ 23:37:38
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0