Kalas för 31 åringen!

I lördags var mamma barnvakt åt Leon och för första gången sov Leon inte hemma!
Kändes jobbigt att lämna honom, tänkte på honom hela kvällen och det var ett tomrum utan honom hemma.

Anledningen till barnvakten var att Peter fyllde år och vi skulle ha liten fest för honom.
Vi var ett tiotal personer som hade en riktig trevlig kväll.
Jag drack med måtta och när de andra skulle dra vidare stannade jag hemma och plockade undan och diskade upp efter festen, kändes väldigt bra på söndag morgon när man kom upp och allt var borta från borden och diskbänken.
Sov inte alls bra fast jag hade chansen, vet inte om det var alkoholen eller om det var plogbilen som började köra utanför när klockan var 4 på morgonen.(!) troligtvis en blandnig. Vaknade tidigt och kunde inte somna om så gick upp och år frukost och satte mig i soffan.
Sen kom Peter upp och frågade när ha skulle få frukost på sängen! :)
Reflekterade över att vad tråkigt det är när inte Leon är hemma, längtade sjukt mycket efter honom, vid 10 kunde jag inte hålla mig längre utan fick ringa och höra hur det hade gått under natten. Det hade gått bra, lite gråt vid läggdags men sen sovit HELA natten och det gör han inte ens hemma!

Sen var det dags att åka och handla till nästa kalas för Peters familj.
Hade sagt klockan 2 men när inte mamma och Leon hade dykt upp vid 3 blev jag orolig men krångel med bilen hade ställt till det(som vanligt) men tillslut kom de och det var en lättnad att han äntligen var hemma igen!




 



Lille pyret!




Leon äntligen hemkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0