mamma core nr2

Idag ville inte Leon vara med på mamma core! Det gick jättebra till en början, men efter en knapp halvtimme eldade en annan bebis upp honom så då kom det en gråtattack från ingenstans. Försökte sätta honom, lägga honom på alla olika sätt, försökte att ge honom en leksak men det enda som hjälpte var att ta upp honom och gå runt med honom. Instruktören hade redan fullt upp en annan bebis i famnen så hon kunde tyvärr inte hjälpa mig! Hade med mig en flaska välling så gick ut och gav honom det medans de andra fortsatte därinne. Sen var han lika glad igen men då var passet slut så tyvärr han jag knappt känna att det var jobbigt.
Det är så när man har barn och det gör inget, han kan ju inte va glad jämt!
Nästa tisdag vet jag inte om det blir någon core för mig, baby simmet börjar då och det blir lite stressigt att hinna med båda. Kommer ifrån coren runt 14 och 14.30 börjar simmet. Jag har ju heller ingen bil (för den har ju peter till jobbet) så måste gå fram och tillbaks men vi får se om någon superkvinnan träder fram och tar över min kropp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0