Mamma träning med knip!

Idag har jag varit på mamma core och Leon fick självklart följa med!

Vanlig core träning ( bål träning) men med extra knip övningar.

Det var ganska svårt att tänka på allt, andas in, andas ut, spänna, slappna av och

samtidigt knipa och hålla ordning på bebisarna under de gymnastska övningarna.

Men det var kul och jag ska absolut gå dit igen!

Vi var bara 3 mammor + barn, så om det är några mammor där ute som läser bloggen

tycker jag definitivt att ni ska prova.

 Ni behöver inrte vara medlemmar på Hälsokompaniet utan betalar en klumpsumma för 5ggr.

Bebisarna fick oxå vara delaktiga i några övningar men då ville Leon helst bara rulla runt. :)

Imorgon ska vi iväg på 6 månaders kontroll och väga och mäta klumpen,

har även en massa frågor som jag ska ta upp med bvc sköterskan.

 Man samlar på sig en massa tankar och funderingar nu när man inte är där så ofta längre.



Leons 6 månaders dag firades med att jag hade mitt livs värsta vinterkräksjuka.

Som tur var klarade sig klumpen och Peter från att bli sjuka.

Och det är ju det viktigaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0