Trött var ordet!

Trodde jag förstod innebörden att vara"trött" med det jag känner mig nu kommer inte ens i närheten!
 
Inte nog med att Leon är sjuk och matvägrar så kom Peter hem igår kväll och var riktigt dålig och har kräkts HELA natten! Leon har varit vaken stort sett hela natten, har försökt med gröt och välling men inget går ner han bara gråter så fort jag närmar mig med flaskan. Sen har jag legat brevid honom och sjungit blinka lilla stjärna tills han somnat men då har Peter fått kräkattack igen och Leon har vaknat och blivit rädd. När klockan var runt 5 bäddade jag åt Leon och mig i soffan och där tillslut somnade vi tätt ihop.
Vaknade vid åtta, märkte att välling och gröt började ta slut (har stort sett hällt ut 2 paket i slasken) så klädde på mig och Leon och gick iväg och storhandlade. Sen en sväng på apoteket, där jag varit 4 ggr på 3 dagar i rad och samma kvinna sitter vid disken och kan ju inte tro att jag gör annat än springer på apoteket. Där hade de bytt kassasystem så jag fick vänta nästan en 40 min på att få ut ett recept(!) Sen hem igen för att igen försöka med majsvälling denna gång, han fick i sig 3-4 skedar men sen var det stopp. Gick och la honom i soffan där han somnade snabbt. Själv gick jag för att städa upp i köket och sen till toan och skura med klorin. Nu har jag precis fått i mig lite kaffe och kladdkaka (nyttig lunch va?!) Och nu vaknade Leon igen så får försöka ge honom bröstet, och jag som skulle sluta amma men det går inge vidare när han inte vill ha något annat.
Hoppas på en roligare uppdatering nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0