1:a babysim och redan som en fisk i vattnet!

Igår var det dags för Leons första babysim, och det gick jättebra! Jag var nervös innan (vet inte varför) men nya grejer gör mig lite nervös och vetskapen om att visas i bikini och inte veta hur Leon skulle reagera så gjorde det mig lite smått nervös innan. Men med en höggravid(!) Emma som assistent gick allt hur bra som helst! Hon tog väl en sisådär 20 kort på oss! Leon var väldigt tyst i början och observerade alla andra bebisar och nya människor men så fort vi kom ner i vattnet började han sprattla i benen och simmade runt som en liten fisk både på rygg och mage. Tror det var mer slitsamt för mig att kravla runt på botten som en krabba och försöka hänga med i hans tempo. Sen var det dags för slutsång och dags att gå upp. Efteråt trodde jag att Leon skulle va lite trött och somna men inte då, han hade hur mycket energi som helst. När vi kom hem gjorde han några varv med "gå stolen"( som han typ springer i) sen tog vi oss en dusch till för Leon blev lite rädd för duschslangen på badhuset så det blev lite dåligt med tvättandet där. Och då brukar han bli trött men inte då heller, så jag la honom på mage och han sprattla som om han trodde att han fortfarande var i vattnet och med en bad anka i handen. Själv var jag helt slut och ville inte annat än gå och lägga sig men vid tio var det äntligen Gonatt och han somna skönt i sängen sin med sin favvo zebra pyjamas! Han vaknade vid halv 2 inatt men sen sov han faktiskt till halv 8 imorse och det tyckte jag var himla skönt.

Här är det Full fart igen!!



Min lilla Zebra



Inte världens bästa bild, Leon har alien ögon och jag ser ut som en vampyr, men kul hade vi iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0