Årets bakslag

Bakslag i både väder och att junior har blivit riktigt sjuk. Började i tisdags att jag märkte att han inte var sig likt, inte lika glad som vanligt och gnällig hela tiden. Tog tempen på honom och den visade 39,3 och den natten blev det inte många timmar sömn, han vaknade varannan timme och gallskrek och höll på att brinna upp! Igår var han bättre på dagen, bara snorig och hade hosta så trodde det var på bättringsvägen men natten som varit var nog ännu värre än natten innan. Han vaknade var 5 minut från 8 till 11 på kvällen och hade hög hög feber. Idag har han varit jätteledsen och äter ingenting förutom välling och snorar och hostar hela tiden. Hoppas innerligt att han blir bättre nu ikväll. Känner mig lite instängd för tillfället, har varit och storhandlat men ger mig inte ut i detta väder igen och inte kul att ta med honom någon stans när han är dålig. Har känt att även jag börjar bli sjuk men hoppas jag inte blir värre för det är min jobbhelg nu och vill verkligen iväg och göra några timmar på Cubus. Träffa lite folk och tjäna lite pengar är aldrig fel! Så det är bara att bita ihop och göra så gott en kan.  Uhh nu låt det allt som att det var väldans synd om mig... Men det var inte riktigt så jag menade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0