Jobbhelg

Igår var det dagen D och dax för mig att göra ett arbetspass! Första passet på 9 månader och jag var såklart lite nervös hur det skulle gå. Men när jag anlände till jobbet igår morse kändes det som om jag aldrig varit ifrån stället och allting kändes som förr fast kanske en aningen mer varor! Jobbade 10-19 och var helt slut i hela kroppen när vi stängde igen butiken för kvällen.
Är ju tänkt att jag ska jobba var tredje helg framöver, för att spara lite mammadagar. Så att jag kan njuta av sommaren tillsammans med Leon och sen går troligtvis Peter på pappaledighet och allvaret börjar på riktigt för mig. Efter att jag jobbat igår uppskattar man dagarna hemma ännu mer, att få ta dagen som den kommer och inte ha några måsten.
Idag blir inte många knop, har bara ett besök hos farbror dr inplanerat och sedan blir det att vila lite eftersom jag inte sovit så gott inatt eftersom L har varit vaken några timmar och haft ont i sina små tänder som så smått börjar titta fram en efter en. + att jag har en sambo som är förkyld och tror han har sett sina sista dagar! hmm, visst säkert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0