Sjusovare

Nu sitter jag här och väntar på att mina små hjärtan ska vakna så att vi kan åka iväg till "Ursche" för en vinterdag med sol och korvgrillning. Har varit vaken sen klockan 7, då ville inte Leon ligga i våran säng längre utan upp och busa men efter gröten gick han och la sig igen och nu sitter jag här själv ny duschad, påklädd, sminkad och mätt och vill bara ge mig iväg men då ligger dessa och snarkar i rummet brevid... Har varit inne och vägt P några gånger men med samma resultat NOLL. Helt underbart väder ute, ev kanske lite kallt men strålande sol än så länge!! Nej, jag får gå och packa in sakerna i bilen och sen väcka dom för nu vill jag iväg! Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0