Sol sol sol och städ städ städ!

Igår hade jag en jättefin dag med Emma och bebisarna. Blev först en promenad runt stan och sen gick vi hem till Emma för att dricka kaffe. Blev en ganska lång fika och sen följde Emma och Isidor med oss till stan igen. Så mycket frisk luft och det behövs, man känner sig piggare och blir på mycket bättre humör.

Idag har jag (eller vi, fick hjälp av P) städat lägenheten. Peter dammsög och jag skurade. Men börjar bli dyrt att ta hjälp av honom, förra gången han hjälpte till gick dammsugarmunstycket sönder och denna gång gick hela slangen sönder!? Jag vet inte vad han gör men det måste gå vilt till när han städar! Så denna gång får vi väl iväg och köpa en ny dammsugare. Sen kom Robban hit, peters svåger och Leon´s gudfar. Och Leon skiner upp som en sol när han kommer och det märks verkligen att han gillar honom. Blir mycket bus och det gillar ju Leon.
Har nu varit på en promenad för att få dagens dos av frisk luft och Leon tog sig en tupplur.
Imorgon ska vi och alla bebisar födda juni-juli till Bvc på en träff om barnsäkerhet och därefter dax att kolla hörseln, mäta och väga. Ska bli kul att träffa de andra bebisarna och mammorna som var med på massagen, var ju ett tag sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0