Tjejmiddag!

Igår var jag på Tjejmiddag hos Sofia, Leon var hemma hos pappsen så jag hade mammalyx. Hon har flyttat och hon slog på stort och lagade trerätters till mig och 2 andra kompisar. Sofia hade verkligen lagt ner sig och det kändes som om man var med i "halv åtta hos mig" började nästan kolla runt efter någon döljd kamera!

Först fick vi fördrink som jag tror var Bacardi Razz, hallon och schweppes strawberry. Gott!!

Och menyn såg ut som följer:









+ poäng att hon hade skrivit våra namn på efterrätten!
Höjdpunkten på middagen var absolut kantarellpajen till förrätt och gräslöksmörsåsen i huvudrätten. En jättetrevlig kväll med väldigt god mat och många skratt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0